Хората с металотърсачи, които се появиха по бургаските улици, породиха интерес и въпроси. Облечени в черно със сака с надпис „Къде е златото?“, те предизвикаха любопитството на хората. Необичайно беше, че „търсенето на злато“ се извършваше в града, а не на плажа, както е обичайната практика.

Спокойствието на гражданите бе възстановено, когато се разбра, че това е част от кампания за обновяване на бранда на Galleria Бургас. Новият мол представи нов интериор, с напълно обновена зона за хранене и ново лого, което напомня за морските вълни.

Кампанията се фокусира върху преживяването на посетителите, като ги предизвиква да се включат в томбола за голяма награда – 20 грама златно кюлче, или да спечелят на място една от 2 000 инстантни награди – шопинг чанта, бутилка за вода, балсам за устни с огледало или слънчева шапка. В мола бе поставен и фото кът, изобразяващ пещера, в която „се крият златните награди“, като всички желаещи могат да се превъплатят в златотърсачи.

Galleria Бургас е първият търговски комплекс от международен ранг в региона на Бургас, изграден в съответствие с най-добрите международни практики и съобразно професионалните стандарти за устойчиво строителство. Намира се на ул. “Янко Комитов” 6 и предлага на посетителите си комбинация от пазаруване и забавления, гарантираща приятни изживявания и удобство на атрактивни цени.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук