На 24-то издание на Фестивала на рекламните агенции (ФАРА), проведено в Бургас, бяха наградени най-добрите специалисти и екипи в комуникационния бранш. Официалната церемония събра над 600 участници в залата на Конгресния център, сред които и много утвърдени професионалисти.

Голямата награда „Творческа агенция на годината“ бе присъдена на HUMAN, а победителят в Медийния конкурс на ФАРА 2024 стана HUTS GROUP. Fashion Days получи приза „Рекламодател на годината“.

Чавдар Кенаров благодари на Община Бургас за отличното партньорство, подчертавайки, че фестивалът се е провел в изключително добра база, с множество допълнителни събития, включително четения, изложби и посещение на остров „Анастасия“. Той изрази задоволство от силата на рекламните кампании, представени на фестивала, и отбеляза, че всичко, което се случва, има голям смисъл.

Фестивалът, който продължи три дни, предложи наситена програма с интересни дискусии, панели и презентации с участие на български и чуждестранни експерти. На официалната церемония, водена от актрисата от бургаския театър „Мелпомена” Пепа Николова, бяха отличени най-добрите кампании в над 50 категории и подкатегории на Творческия и Медийния конкурс.

Диана Саватева, заместник-кмет по култура и вероизповедания, сподели: „Рекламата не е само бизнес услуга. Тя е форма на социално послание. Много вълнуваща е церемонията и всичко, което се случи на тази сцена, дава много поле за размисъл и креативност. Всички в залата сте победители. Поздравявам организаторите и очаквам следващата година отново да сме заедно“.

Всички носители на златни награди в Творческия фестивал ще участват напълно безплатно в един от най-престижните фестивали в Европа. Фестивалът се проведе с подкрепата на Нова Броудкастинг Груп и дъщерното ѝ дружество Нет Инфо като основни спонсори, и бе организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции с подкрепата на Община Бургас.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук